söndag 1 juni 2008

Städa garage


I dag har vi ägnat oss åt sova, kom hem sent igår och att städa Madde och Chrilles garage där vi ska bygga hundhus, så att jag kan hyra in Vega där om dagarna när jag måste jobba. Medan vi släppande, soppade och bröt med kofoten lå hundarna i varsin biabädd ute i skuggan och ömsom så och ömsom filosofierade eller nått. Dock satt en vattenkran i vägen för våra ursprungliga planer så vi blev tvunga att tänka om, men jag undrar om inte det var en bra sak eftersom jag tror att den lösningen som vi kom fram till nu är bättre än den som var innan. Vi hoppas att hundarna trivs i det när det står färdigt.


Veckan som är framför oss blir tuff med många tidiga morgonar, vet inte vem som tycker mest illa om att gå upp tidigt, jag eller Vega.

1 kommentar:

Anonym sa...

Mys pyss =)