lördag 9 augusti 2008

Valpsjuk mm...

Hilda har börjat löpa så nu börjar väntan på allvar. Jag är så valpsjuk att jag håller på att dö, vill ha valpen nu och inte december, men å andra sidan så behöver jag öva på mitt tålamod. Om lite drygt en vecka åker Hilda i Finland för att träffa Niili (Dadaelis Nile of Tazillah) och jag kommer att be till alla högre makter som finns för att det ska ta sig, annars måste nästa lopp inväntas och det vore väldigt jobbigt...

Uppladdning för Sundsvall och har också börjat och nu hoppas vi att det ska gå lika bra som på EM så Vega kan knipa ett sista cert och bli champion. Men oavsett (eller ja nästan inga skador bara) hur det går kommer det att bli en kul resa upp till Sundsvall med Anette och Jenny samt Tea och Ronja.

På måndag börjar jag mitt nya jobb och det ska bli väldigt spännande!!! Ska damma av cykeln och fixa till den i helgen så att jag kan cykla till jobbet ett tag innan alltför regn, snö och allt annat som kommer falla ner på våra huvuden entré.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja absolut! Alltid kul att träffa lite släkt.. ;)

Kram Frida & Cajjan