söndag 15 mars 2009

Utställning i Enköping

I dag var vi på utställning igen och hör och häpna Nashira kunde trava! På den mera tråkiga sidan så var hon rejält bajsnödig och svansen åkte upp, men trots detta blev hon fyra av fem och fick en fin kritik (finns under resultat) vilket jag inte var så säker på att vi skulle få. Vi hade mest anmält för träningens skull och för att salukiringen hade årsmöte, så jag var nöjd med en fin kritik och en mer följsam hund i ringen. När nästa utställning blir vet jag inte än, hade siktat in mig på Västerås, men de tog inte emot valpar, så så var det med det. Till nästa utställning ska vi fortsätta öva, så kanske hon kan slå syrran då. För vann i dag var den elchockade nallebjörnen Pikku. Hon är så härligt stabil i rörelserna både för att vara valp och saluki.

Roligast i dag var nog dock att träffa allt folk igen, var ju ett tag sen nu när utställningarna haft lite paus.

1 kommentar:

Viktoria G sa...

Hej!
Såg att du skrivit på min hemsida i december! Jag har inte kollat av den på länge då den är lite vilande! ;)
Kanske blir det eventuellt saluki för mig också snart!
Mvh
/Djinns "lill-matte"